ホソカワです。
アップデート遅れて済みません。
佃さんが23、24、25を、上手さんが20を解説して下さいました。有難うござ
います。
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タイトル (ページ数)担当者
Foreword (2) パス!
Preface (8) ホソカワ [XP-jp:00035] 終了
Section 1 The Problem
Chapter 1 Risk: The Basic Problem (4) ホソカワ [XP-jp:00042] 終了
Chapter 2 A Development Episode (4) ホソカワ [XP-jp:00050] 終了
Chapter 3 Economics of Software Development (4)
ホソカワ [XP-jp:00087] 終了
Chapter 4 Four Variables (6) ホソカワ [XP-jp:00134] 終了
Chapter 5 Cost of Change (6) 矢崎 [XP-jp:00117] 終了
Chapter 6 Learning to Drive (2) 矢崎 [XP-jp:00064] 終了
Chapter 7 Four Values (8) 矢崎 [XP-jp:00173] 初回
Chapter 8 Basic Principles (6) 矢崎
Chapter 9 Back to Basics (8) 矢崎 [XP-jp:00045] 終了
Section 2 The Solution
Chapter 10 Quick Overview (10) 上手 [XP-jp:00144] 初回
Chapter 11 How Could This Work? (8) 上手 [XP-jp:00164] 初回
Chapter 12 Management Strategy (6) ホソカワ [XP-jp:00159] 初回
Chapter 13 Facilities Strategy (4) 上手 [XP-jp:00172] 初回
Chapter 14 Splitting Business and Technical Responsibility (4)
上手 [XP-jp:00271] 初回
Chapter 15 Planning Strategy (12) ホソカワ [XP-jp:00215] 初回
Chapter 16 Development Strategy (6) ホソカワ [XP-jp:00328] 初回
Chapter 17 Design Strategy (12) ホソカワ
Chapter 18 Testing Strategy (6) ホソカワ
Section 3 Implementing XP
Chapter 19 Adopting XP (2) 上手 [XP-jp:00273] 初回
Chapter 20 Retrofitting XP (6) 上手 [XP-jp:00385] 初回
Chapter 21 Lifecycle of an Ideal XP Project (8)
上手
Chapter 22 Roles for People (10) 上手
Chapter 23 20-80 Rule (2) 佃 [XP-jp:00348] 初回
Chapter 24 What Makes XP Hard (4) 佃 [XP-jp:00349] 初回
Chapter 25 When You Shouldn't Try XP (4) 佃 [XP-jp:00350] 初回
Chapter 26 XP at Work (6)
Chapter 27 Conclusion (2)
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Kaoru Hosokawa
khosokawa@....com